mandag 7. desember 2009

Jeg er utfordret

Gleder meg at du tenkte på meg Den lille gården....Virkelig...Det varmer!!!
Og her kommer mitt bidrag til utfordringen!!!


Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

Da jeg fødte mine to fantastiske barn som jeg aldri i verden ville vært foruten, de gjør dagene mine rikere og livet mitt har fått en helt ny mening etter at de ble en del av det hele!!!

Da jeg måtte si farvel til min elskede hund, Shinga som hadde vært med meg i mange år.
Det føltes som om noen røsket ut hele hjertet mitt og sdorgen var stor og er der fremdeles.
Vet dette virker merkelig for mange av dere men for dere som har sagt farvel til et nært kjæledyr vil forstå hva jeg mener!!!
Dette var ikke et koselig minne men helt klart noe jeg husker som om det akkurat har skjedd!!!

Da de ringte og fortalte at vi hadde fått tilslag på budet på huset vi nå bor i ,mitt hus, mitt slott og mitt hjem.

Skriv 3 ting du misliker:

Røyk ( min mamma og pappa er skilt og pappa hadde den uvanen å røyke i bilen den halvannen timen bilturen tok annenhver helg, med en heller grønn liten jente i baksete som ofte kastet opp i god tid før vi var fremme)

Løgn ( hater folk som juger for de er umulige å forholde seg til og løgn er noe av det verste jeg vet)

Kjøpesenter 3.juledag ( are you kidding me... kø, kø, kø...gærne mennesker overalt...grøss)

Skriv 3 ting du liker godt:

Musikk (hva ville livet vært uten musikk egentlig???)

Jul, advent og alt som følger med...(Helt logisk det...Hallo....!?!)

En god film og en armkrok

Skriv 3 blogger du besøker daglig:

Den lille gården

Vitt, zink och silver

Emmelines blogg

Skriv 3 sanger du hører på for tiden:

No one med Alicia Keys

Oh holly night med Celine Dion

Please don`t leave me med Pink

Skriv 3 tvprogrammer du følger med på:

Hellstrøm

Animal Cops

Senkveld

Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne til:

Vitt, zink och silver

Crinoline

Nina`s lille gale verden



Stjeler også ideen med å legge ved et bilde jeg synes er fantastisk...
Et bilde av mine to fantastiske barn, verdens beste venner (for det meste)






6 kommentarer:

  1. Så fine svar, føler jeg kjenner deg litt bedre nå! Og barna dine er jo noen søtnoser - søte som karameller begge 2!

    SvarSlett
  2. takk for kommentar :)

    Jeg har klaget til de, men mistet helt lysten på å handle der da....huff....

    SvarSlett
  3. Hei og god ettermiddag. For noen skjønne barn du har. Ang.utfordringen;jeg er så dårlig på slike utfordringer.Håper du synes det er greit at jeg lar den ligge.Hyggelig å lese litt om deg.Ønsker deg en fin uke.Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig utfordring!
    Den må jeg prøve meg på i dag!!
    Nydelig bilde av barna da. Minner meg om at jeg må utfordre skjebnen snart, og prøve å ta julekort-bilde av alle mine 4....
    Takk & pris for digitalkamera! ;)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Hei! Tusen takk for kjempefin gave jeg fikk i posten!!! Nydelig pynt og fantastisk fine kort!!!! Er det du som har laget dem?? Kjempegøy var det!! Jeg skal få tatt bilde av tingene og lagt dem ut på bloggen min ganske snart! Her går bare livet i 1001 fart for tiden!

    Klem Kari

    SvarSlett