tirsdag 1. desember 2009

Litt julestemning...


Denne skjenken er så vakker og spesielt vakker blir den med et hint av jul på seg.
Englene kommer til sin rett nå når det er julepynt i huset her.


Her får dere se hvordan den ene stua mi er nå til jul, er veldig fornøyd selv og spesielt vakker er den når alle lysene er tent og kveldens mørke har senket seg over oss.


Denne vakre adventsstaken fant jeg i år og er veldig fornøyd med den!!!
Den lille kommoden fant jeg på Finn og den har fått seg noen strøk med hvitmaling og har blitt riktig så vakker.




Litt rødt har jeg tillatt meg å ha på kjøkkenet men det er ikke mye, ikke så farlig heller siden jeg ikke er så glad i rødt.
Uansett så må det være litt om man skal holde seg venner med barna!!!

4 kommentarer:

  1. ååå så kooselig du har det, sååå julestemning :)))

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig julehjem! Og litt rødt må det være - helt enig med ungene jeg! ;) Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  3. Heisann du :)
    Å takk for kommentar.. elsker selv lampa, å så den for meg på badet mitt leeenge før eg bynte å pusse opp :D

    Nydelig den sjenken din fra finn!

    La meg til som følger..
    Nattaklem herifra!

    SvarSlett
  4. Ps: Det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg!

    Klemmer fra Tonje

    SvarSlett