torsdag 26. november 2009

Altså... Nå er jeg bra lei her...
Trodde forkjølelsen var på bedringens vei helt til jeg en gang i går bare ble kjempe uvel igjen, hoster, fryser og er sliten og trøtt.
Lurer på om jeg slulle sjekket meg for svineinfluensa jeg for dette er ikke normalt, nå har jeg holdt på i en måned fram og tilbake...syk-frisk-syk-frisk og nå syk igjen...????Hva skjer liksom???
Har vel ikke tid til dette jeg nå, er jo snart første søndag i advent og jeg henger etter på pyntingen her...
Hadde midt imellom to syke perioder masse overskudd så da var det å kjøpte masse maling og begynne å male kjøkkenet...
Etter en dag med maling ble jeg syk igjen så nå står det halvferdige kjøkkenet der og ler av meg hver gang jeg lurer meg en tur på kjøkkenet...Jeg hater nemlig halvferdige jobber...
Malte litt mer i går men er fremdeles ikke ferdig og i dag ble jeg skikkelig syk igjen, dette må være det kjedeligste EVER!!!
Men bare vent du kjøkken!!! Skal nok ta deg til slutt!!!


Før:


Etter:


Mer bilder kommer bare jeg blir ferdig....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar