søndag 29. november 2009

29 år i dag!!!




Ja, i dag har jeg altså blitt 29 år gammel (merk: GAMMEL)...
Ja ja...Tiden går og jeg løper etter, men det er vel sånn det skal være det.
Ihvertfall hos meg...

Dagen er nå bra, drev på her til klokka var 03.30 i natt for å bli ferdig til advent og nå lyser det så fint i stjerner og advents staker, bilder kommer snart bye the way...
Men i dag ville jeg dele med dere denne lille kosestunden som fant sted på stuegulvet i stad.
Er de ikke bare til å spise opp begge to???

2 kommentarer:

  1. Heisann.

    Så koselig blogg du har :)
    Gratulerer med dagen....29 er altså ingen alder!!! Jeg blir nemlig 29 for 8.gang...hehe.
    Jeg har fremdeles den veska. Bare send meg en mail : kristin_gullaaren@yahoo.no
    Ha en fortsatt fin adventstid!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen - fant deg via NIB! Velkommen på besøk til min blogg og til Giveaway hos meg!!! Koselig blogg du har! klem fra Gro!

    SvarSlett