mandag 23. november 2009


Da var bloggen i gang og jeg håper dette blir et hyggelig sted for dere der ute å besøke!!!
Nå er det slutten av november, snøen har enda ikke lagt seg her i Hedmark, men den kommer vel...
Første søndag i advent er på kommende søndag og tenk at da er julen i gang her i huset, har begynt å vaske huset, noen av julegavene er trygt i havn og jeg stresser ikke enda...Men bare vent....Alt til sin tid så det kommer nok...
Koser meg masse med å forberede julen og synes det er en flott høytid hvor man kan kose seg med familien sin og bare nyte varmen fra peisen!!!

8 kommentarer:

  1. Hei og velkommen som blogger.Fant link til bloggen din på NIB.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Velkommen som fersk blogger;)Koselig stemningsbilde!

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen til deg! Jeg er også fersk som blogger, så dette blir spennende! Nydelig stemningsbilde! Klemmer fra Tonje

    SvarSlett
  4. hei og velkommen :-) Nydelig hjem du har- gleder meg til å følge med videre:-)

    Ha en flott uke..

    klem

    SvarSlett
  5. Lykke til! fin blogg! Jeg er også ganske fersk, og blogger som en hobby;-)
    Ser vi har lik utforming på bloggen.
    Klem;-)

    SvarSlett
  6. Velkommen som blogger! :)

    Hvor i Hedmark bor du? Jeg er "stasjonert" i Hernes, Elverum. :)


    Vi hørs nok!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  7. Hei! Fin blogg! Jippi, tenk at jeg fikk være den føste følgeren din! Kommer tilbake igjen!
    Klem fra Kari i Bolettes hus

    SvarSlett
  8. Nydelig blogg :-) Jeg er og ny her, er spennende! Vil gjerne følge med deg videre!

    SvarSlett