tirsdag 16. august 2011

"fin-stua"


Dagen i dag er en grå dag og arbeidslysten er virkelig på bånn, nå sitter jeg her og funderer på hva jeg skal ta meg til og resultatet ble et lite blogginnlegg fra "fin-stua" vår.

Denne engelen er så søt der den sitter å passer på haugen min med bibler, engelen har jeg fått av ei god venninne som takk for hjelpen en gang.
Og siden jeg elsker engler, hva kunne vel passet bedre???



Her har vi engler og Madonnaer i salig blanding, jeg elsker Madonnaer også og får simpelten ikke nok...



Rosa stol som kanskje egentlig skiller seg litt ut i interiøret men på en eller annen måte så passer den inn likevel og gjør meg glad med sine spreke farger.
Den er funnet på et loppemarked og det var da virkelig ikke mange kronene jeg ga for den heller, tror jeg ga 150 kr for begge to jeg (har nemlig en maken på andre siden av det lille bordet mellom de).



Loppis, arv og interiørbutikk funn i en herlig blanding, også må jeg for all del ikke glemme Finn.no, som jeg elsker og er totalt avhengig av..hehe...Man vet jo aldri hva slags skatter som åpenbarer seg der og er man heldig er de i nærheten også...



På gjensyn...

1 kommentar:

  1. Jättesöta fåtöljer och madonnor passar ju överallt! Ett jättemysigt rum!! Kram Lotta

    SvarSlett