onsdag 17. august 2011


I kveld har jeg ryddet litt i tallerkenhyllen min og ville gjerne vise dere hvordan det ble da jeg er riktig så fornøyd selv!!!







Masse interiørblader og interiørbøker finner man i min største tallerkenhylle, disse er "hellige", tas godt vare på og leses om og om igjen...Tipper det er noen som kjenner seg igjen i dette!!!





Kortet har jeg laget selv og ble så fornøyd med det at det får stå til utstilling hele tiden, har liksom ikke hjerte til å gi det fra meg...





Det rosa tovede hjertet er også selvlaget og har fått sin egen plass på hylla, det er laget ved hjelp av isopor hjerte inni og teknikken som jeg tror heter stikking, det er faktsik ganske gøy og man blir fort hekta. Jeg for min del synes det morsomste er å dekorere de til slutt!!!




Det hvite hjertet er laget på samme måte som det rosa og har veldig søte detaljer synes jeg!!!




Bibler og kors kan man vel i grunnen aldri få for mye av...




Heklede duker henger til pynt både i tallerkenhylla mi og ellers i huset, det er noe så flott med slike håndarbeid synes jeg... Kanskje setter jeg ekstra pris på det siden hekling ikke er akkurat min egen sterke side, det er liksom noe jeg overlater til andre å holde på med!





Dette nydelige jesus bildet har for tiden desverre ikke noe glass da det ble offer for en vaskegal meg, det er utrolig hva som går i gulvet når jeg først setter i gang, men et nytt glass til denne ramma kan da ikke være det vanskeligste å fikse vil jeg tro!




Levende lys skaper en helt egen atmosfære i et hjem og nå er det igjen ganske mørkt om kveldene slik at det går an å tenne lys og faktisk kose seg med det.
Man må jo finne noen lyspunkter i en heller grå hverdag, her er det så grått og trist om dagen at energiem er på bunn og jeg håper med hele mitt hjerte at sommeren ikke er helt over for denne gang...

Vi sees...

2 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! ;)
    Skrollet meg litt tilbake her, og den lille valpen din var også utrolig nydelig!
    Legger meg til som følger jeg! :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann! Du har en alldeles herlig blogg. Vakkert har du det også.Det skapet ditt. Sukk!
    Savannah, det er et av mine favoritt navn, så vakkert.:)
    Humorinlegget. Lo så jeg skreik hehe.

    Angående sengekappen. Jeg tviler på at det er å finne i Norge. Ting er på en måte litt minimalistiske enkle her. Dessuten tenke seg til den prisen noe slikt hadde kostet her til lands. Sjekk ut potterybarn.Søk på bedding.Se påetsy.com.Sikker på at du finner hvis du søker. En slik kappe er neppe særlig vanskelig å sy heller for den del.
    La meg som følger jeg.
    Klem! :)

    Line Cathrin

    SvarSlett