torsdag 25. august 2011

Tørket støvet av symaskinen

Fant denne gamle gardina på et loppemarked, og det var liksom noe ved den som tiltalte meg så den ble jo med hjem da...
Den har blitt vasket, strøket og liggi på lur for at jeg skulle finne på noe lurt med den og i dag fant jeg det endelig ut!!!



Den ble til en hettetunika for ei lita jente, desverre ble den for liten for min egen prinsesse så jeg vet ikke om den kommer til å bli brukt noen gang, men egentlig er jeg stolt bare over å ha klart å lage den... Jeg er liksom ikke så innmari solid bak en symaskin...



Og slik ser den ut bak, liker så godt slike hetter med spiss...




Skikkelig retro ihvertfall!!!


2 kommentarer:

  1. Sier du at du ikke er flink med symaskin så tror jeg ikke på deg:P Den ble jo helt skjønn jo! Elsker sånne retro klær til barn, så kult:D

    SvarSlett
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett