søndag 24. januar 2010

Enda mer skatter funnet i går...


Kjøpte også dette fantastisk vakre fatet!!!


Det skal få masse vakre pynte ting på seg, og jeg gleder meg til å finne en plass til det...



Et enkelt stett fat ble det visst også.






Disse vakre heklede dukene fikk jeg for 200 kr for alle fire...
Det var veldig billig synes jeg for bare tenk på all den jobben som ligger bak!!!



Denne søte pyntekragen fikk også bli med hjem, 10 kr!!!
Lurte på å henge den opp på en hylle eller noe sånn, søt var den ihvertfall....



3 kommentarer:

  1. SÅ mye fint!!!

    Jeg har en ting til deg på bloggen min :-)

    SvarSlett
  2. Hej! Det blev ju riktigt många fina skatter!
    Gratulerar! Visst är det roligt med Antik- och samlarmässor.
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Mange fine skatter her ja! Ha en finfin helg:)

    SvarSlett