torsdag 14. januar 2010

Sååååå 2009...Ut med det!


Juletreet mitt har holdt seg så innmari godt i år at jeg har ikke hatt hjerte til å kaste det ut enda, men i dag føler jeg er dagen for dette!




I denne anledningen legger jeg ut noen bilder av juletreet mitt a la 2009!!!



I 2009 var det edelgran som fikk pryde stuen min, greit de koster litt mer...Men jeg må innrømme at det er absolutt verdt pengene med tanke på hvor vakre de er og hvor mye bedre de står enn den vanlige tradisjonelle grana!



I 2008 hadde jeg valgt meg en vakker økologisk gran, problemet var bare det at det var vakkert i noen få dager bare før det begynte å få dårlig farge og nålene begynte å falle av, jeg støvsuget som en gal her...



Men altså 2009 valget mitt falt på en vakker edelgran og jeg har ikke angret en dag, for ikke har det kastet nålene enda og det er like flott som når jeg tok det inn!!!



Jeg tipper 2010 grana her i huset heter edelgran!!!

1 kommentar:

  1. Så fint et juletre dere hadde ifjord,
    fin pynt , og så bra det holdt seg så lenge :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett