onsdag 6. januar 2010

Kaldt!!!

Våknet opp og fikk nesten sjokk da jeg kikket på gradestokken i dag....-25...Brrrr....
Det er ikke bare kaldt, det er iskaldt!!!
Må vel inrømme at det var litt vanskelig å jage sønnen min ut for å stå å vente på drosja i dag i den kulden, men samtidig MÅ han jo på skolen!
Planen for dagen er utedag, tror jeg trygt kan si at de planene utgår...veldig....
Nå er det straks vesla og jeg som må bite i det sure eplet og komme oss ut, hun skal nemlig i barnehagen men jeg juger om jeg sier at det ikke har slått meg å la henne være hjemme i dag...hehe...
Men nei, vi får bare kle på oss og komme oss ut og be til bilgudene om at skranglekassa starter i dag også...



Frost

1 kommentar:

  1. Hos oss er det "bare" - 22.Vi får hygge oss inne i varmen.Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett