søndag 24. januar 2010

Skatter funnet i går.

Her kommer det flere bilder av "skattene" jeg fant i går...


Her ser dere et stort brett som selvfølgelig skal males hvitt (hva ellers), to heklede løpere, en søt sukkerskål, en skje, en god gammel osthøvel, en kakespade med nydelig mønster, to hvite vaser som jeg synes er så skjønne, tre trådspoler, en stooooor, gammel og hjemmelaget saks, masse gamle kakeformer...Et kupp synes jeg selv!!!



Nærbilde av sukkerskåla, skjea, ostehøvelen og mønsteret i den heklede løperen!!!
'




Her ser dere litt bedre en del av tingene jeg kjøpte...



En bestikkskuff som skal males ble det også gitt...
Siden jeg har mus i skuffene mine hele vinteren i gjennom er jeg nødt til å ha alt bestikket mitt i de overskapene mine og da hadde det vært greit med litt mer og brukervennlig system enn det jeg har i dag og da passer denne perfekt!!!
Skal bli skikkelig hvit også tror jeg at jeg skal "pimpe" den litt...

1 kommentar:

  1. Hei.For et fantastisk flott skap du har kjøpt.Nydelig! Mange flotte ting du viser i dag også.Fatet vil bli fint i hvitt.

    SvarSlett